W ramach systemu EOD uruchomiony został elektroniczny obieg dokumentów dotyczący korespondencji w Politechnice Rzeszowskiej. Jednostką organizacyjną obsługującą elektroniczny obieg dokumentów w tym obszarze jest Kancelaria Uczelni.
Po zalogowaniu do systemu EOD, w zakładce KANCELARIA znajdują się obiegi poczty przychodzącej, wychodzącej i wewnętrznej.
Każdy obieg dokumentów kancelaryjnych w EOD kończy odesłanie do archiwum.
Poczta przychodząca
- Dokument przychodzący skierowany do jednostki organizacyjnej PRz jest rejestrowany w systemie EOD przez Kancelarię Uczelni. Następnie jest skanowany i przesyłany do adresata w wersji elektronicznej i papierowej. Dalsza praca nad dokumentem, np. dekretacja lub dalsze rozsyłanie powinny odbywać się w systemie EOD.
-
Dokument przychodzący imienny jest rejestrowany w systemie EOD przez Kancelarię Uczelni. Następnie przesyłany jest do adresata w wersji papierowej (nie otwierany). Dalsza praca nad dokumentem, tj. skanowanie, rozesłanie, informacja do osób, których sprawa dotyczy, odesłanie do archiwum odbywa się w systemie EOD.
Instrukcja obsługi poczty przychodzącej